Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Σαν παράσταση - Τρίφωνο



Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μουσική: Παραδοσιακό
Ερμηνεία: Τρίφωνο

Απ΄ τη γέννα σου θες και δεν θες
Όλα δίδυμα, λύπες, χαρές.
Πίκρα, ζάχαρη, τα `χει ο Θεός
Θα `σουν άχαρη ζήση μου αλλιώς.

Σαν παράσταση να το φανταστείς
πότε εσύ, πότε εγώ πρωταγωνιστής.
Σαν παράσταση του παραμυθά
και καλό και κακό θέλουν Γολγοθά.

Όλα δίδυμα τα `χει η ζωή
γέλια, δάκρυα, βράδυ, πρωί.
Όλα δίδυμα, κόσμε ντουνιά
κέρδη, χάσιμο, μια πετονιά.

Σαν παράσταση να το φανταστείς
πότε εσύ, πότε εγώ πρωταγωνιστής.
Σαν παράσταση του παραμυθά
και καλό και κακό θέλουν Γολγοθά.

12 σχόλια:

  1. αγαπημένο μου πολύ!
    άριστη επιλογή σου!
    να είσαι καλά!
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την τρίτη το πρωτάκουσα και μου αρέσει πάρα πολύ.
      ειδικά αυτόν τον καιρό
      που κάποια γεγονότα
      φαίνονται λιγάκι
      σαν "παράσταση".
      τέλος πάντων καλά να είμαστε
      κι όλα τα άλλα γίνονται!
      ...
      Μια όμορφη μέρα εύχομαι!

      Διαγραφή
  2. Ανδρέα μου
    Χρόνια πολλά για την γιορτή σου,
    εύχομαι τα καλύτερα για σένα !

    Σε φιλώ πολύ
    και να περάσεις μια αξέχαστη μέρα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Αν και για αύριο είναι η εορτή!
      Σε πειράζει τα χρόνια πολλά όμως,
      να πάνε κάπου αλλού,
      κι όχι σ' εμένα...; :)
      Σαν χάρη το ζητώ...
      ...
      Εύχομαι να έχεις μια όμορφη Πέμπτη!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Ανδρέα μου!
    Μας έλειψες... ελπίζω να'σαι καλά... :)
    To τραγούδι αν σου πω ότι δεν το'χω ξανακούσει θα με κοροϊδέψεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Λιακάδα μου!
      όπως είπα και στην Λεβίνα,
      τα χρόνια πολλά να πάνε
      κάπου αλλού...
      ...
      μην αγχώνεσαι, κι εγώ
      τώρα το έμαθα!
      αλλά άμα δεις στίχοι: Νικολακοπούλου,
      είναι σίγουρο πως είναι
      ποίημα!

      Διαγραφή
  4. Ανδρέα μου,
    Χρόνια σου Πολλά!
    Να είσαι Πάντα Καλά!

    Καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου,
      σ' ευχαριστώ..
      αν και λίγο καθυστερημένα..
      να πάνε κάπου αλλού όμως,
      κι αυτά...
      ...
      Μια όμορφη βδομάδα εύχομαι!

      Διαγραφή
  5. Μας λέτε να πάνε κάπου αλλού τα χρόνια πολλά!
    δεν μας λέτε όμως που να τα στείλουμε...

    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ένα άτομο που αυτή τη στιγμή τα χρειάζεται πραγματικά... και η ζωή του κρέμεται από μια κλωστή...
      ...
      Καλό μήνα, επίσης.

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές και όμορφα Χριστούγεννα να έχεις κι εσύ!
      Πολύ όμορφο το δωράκι σου!
      Μακάρι να σου έδινα κι εγώ ένα έτσι,
      μα δεν ξέρω πως γίνεται!
      ...
      Φιλιά και να είσαι καλά!

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...