Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Αυτό που σε φέρνει…



Είναι αυτό που σ’ απογειώνει
σε πιάνει και σ’ αποτελειώνει
σε ρίχνει μες στα νερά
σου λέει κράτα γερά.
Σου λέει κράτα ότι μένει
μα μην μένεις δεμένη.
Είναι αυτό που σε τινάζει
κι αυτό που σε ορίζει
είναι αυτό που σε πηγαίνει
κι όλο κοντά σε φέρνει.
Αυτό που σε ταξιδεύει
και τη ζωή σου μαγεύει…
Είναι αυτό που σε τρελαίνει
μα ποτέ δεν πεθαίνει…
Είναι ταξίδια χαμένα
σε δυο όνειρα ξένα…
Είναι αυτό που σε παίρνει,
σε μένα κοντά να σε φέρνει…

© copyright, ανδρέας λισσόβας


Τι να 'ναι αυτό - Υπόγεια Ρεύματα

Τι να 'ναι αυτό που μας ενώνει,
 κάτι μας φτιάχνει ή μας πληγώνει
 κάτι μας ρίχνει ή μας σηκώνει,
 τι να 'ναι αυτό που μας ενώνει.

 Κάτι θα υπάρχει που μας ενώνει
 κάτι που αρχίζει και τελειώνει
 κάτι που λάμπει και μας θαμπώνει
 κάτι θα υπάρχει να μας ενώνει.

 Με σένα εδώ κάτι με ενώνει,
 κάτι που αντέχει και δεν τελειώνει
 που όλο σωπαίνει μα περιμένει
 σε σένα εδώ κάτι με φέρνει.

13 σχόλια:

  1. καλησπέρα..πρεπει να την αγαπας πολυ αυτη την κοπελα για να της γραφεις αυτα τα ωραια και γεματα ευαισθησια ποιηματα..ευχομαι να το εκτιμησει και να ανταποδωσει..

    φιλουθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ αναστασία μου..!
      και μένα μου λείψατε,
      αλλά πέρασα μια περίεργη φάση
      και είχα χάσει
      λίγο
      τον μπούσουλα..
      τέλος πάντων,
      όλα καλά τώρα..!
      ...
      Μου δίνει έμπνευση,
      αυτό είναι σίγουρο..
      τι θα γίνει ο Θεός το ξέρει!
      ...
      Καλό ξημέρωμα εύχομαι δελφινάκι μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Άντε μας έλειψες τόσες μέρες χωρίς ανάρτηση!!
    Πολύ ωραίο το ποίημα και αν μου επιτρέψεις θα ήθελα να το αφιερώσω κάπου (με το όνομά σου πάντα)!!

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έντι μου ήταν περίεργη η βδομάδα που πέρασε...
      και εμένα μου λείψατε!
      Σαφώς και μπορείς να το πάρεις..!
      ελπίζω να σε ...βοηθήσει!
      ...
      Καλό ξημέρωμα να έχεις!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα, Ιππότη μου. Θα συμφωνήσω κι εγώ για το ότι μας έλειψες σε...ανησυχητικό βαθμό. Όμορφο το ποίημά σου, μακάρι σε ΄σένα κοντά να τη φέρει!! Φιλί στέλνω :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νσ τελικά πάλι που είμαι εδώ..!
      το έχει έτσι η μοίρα του ξύλινου ιππότη,
      να αναγεννάται μέσα απ' τις στάχτες του!
      Μου λείψατε και εμένα, εδώ μέσα!
      ...
      Ποιος ξέρει...
      ...
      Καλό ξημέρωμα να έχεις ονειρόκοσμε μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Η άνοδος και η κάθοδος...το άσπρο και το μαύρο...
    Τελικά, όλα δυο όψεις δεν έχουν;;;
    Τα όμορφα, τα άσχημα, όλα!!!
    Φιλιά Αντρίκο..καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμήθηκα τώρα που διάβασα κάπου,
      γιατί όλα έχουν δυο όψεις..
      η απάντηση ήταν απλή,
      γιατί αλλιώς θα ήταν βαρετά..!
      ...
      Καλό βράδυ Μαρία μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Είσαι πραγματικά πολύ ταλαντούχος.
    Περίμενα στωικά να πάρω αρκετά δείγματα,ώστε να μην κρίνω επιπόλαια.Μα κατέληξα στην αρχική μου εντύπωση: έχεις όμορφη ψυχή,καλή κι ευγενική.Κι αυτή σε βοηθά,εκτός των άλλων,να γράφεις τόσο ωραία.
    Καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ' αρχάς σ' ευχαριστώ και καλώς ήρθες απ' τα μέρη μου!
      δεν έχω λόγια για όλα αυτά..!
      θα σου εξομολογηθώ κάτι, όμως.
      Πριν λίγα χρόνια στο λύκειο,
      είχα πάει το πρώτο τότε ποίημα που είχα γράψει.
      Ο κολλητός μου το είχε πάρει και το έδωσε σε μια καθηγήτρια να το διαβάσει. Μόλις το διάβασε, παρ' ότι δεν πρόσεχα το σκηνικό, λέει:
      -άμα έχεις ταλέντο...
      Εκείνη την εποχή είχα μια απορία,
      πως είναι να έχει κανείς ταλέντο σε κάτι,
      γιατί το άκουγα συχνά, και πίστευα θα νιώθεις κάπως διαφορετικά ή ξεχωριστά ή τέλος πάντων ιδιαίτερα!
      Τελικά, δεν νιώθεις τίποτε παραπάνω από κανέναν
      κι αυτή είναι όλη η μαγεία!
      Ο καθένας έχει το δικό του ταλέντο, και είναι εξίσου σημαντικό όπως όλα...
      Ο Θεός μου έδωσε σε αυτό και απλώς κάνω ότι νιώθω..!
      ...
      Καλό βράδυ εύχομαι να έχεις!
      και πάλι σ' ευχαριστώ..!

      Διαγραφή
  6. Η Ομορφιά και η Αλήθεια
    της ψυχής...!!

    Είναι πολύ όμορφο Αντρέα μου!

    Να έχεις μια καλή εβδομάδα
    και ένα όμορφο βράδυ ψυχή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου σ' ευχαριστώ!
      ...
      Καλή εβδομάδα επίσης,
      και ένα όμορφο βράδυ εύχομαι και εγώ να έχεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...